Kunst i Golfparken 17. juli 2014Agnes, Familie, JohannesMichael På en af vores aften-hygge-cykelture, fandt vi nogle nye flotte kunstværker i Golfparken. Som voksen træder man et skridt tilbage, betragter værket og funderer over dets betydning. Som barn vil man bare klatre på det! Share this: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X Email a link to a friend (Opens in new window) Email More Print (Opens in new window) Print Share on Reddit (Opens in new window) Reddit Share on Pinterest (Opens in new window) Pinterest Share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr Share on LinkedIn (Opens in new window) LinkedIn Like this:Like Loading… Related